Domů > Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Toto jsou Obchodní podmínky internetového obchodu www.hailo24.cz, kterými se řídí přijímání objednávek společnosti HAILO CZ s.r.o., (dále jen "společnost HAILO"). Tyto Obchodní podmínky jsou závazné, a proto Vám doporučujeme se s nimi podrobně seznámit. Pozornost věnujte především ustanovením o kupní ceně, podmínkách dodávání zboží, odpovědnosti, odstoupení od smlouvy a vracení kupní ceny zboží.

V případě jakýchkoli nejasností nás laskavě kontaktujte na adrese: HAILO CZ s.r.o., Jungmannova 1103, 506 01 Jičín,
telefon: +420 493 524 590, +420 731 441 645, e-mail: onlineobchod@hailo.cz

Pokud si přejete odeslat objednávku, přečtěte si tyto Obchodní podmínky a klikněte na ikonu "Souhlasím". Mějte prosím na paměti, že podmínky mohou být měněny a doplňovány.

Akceptováním těchto Obchodních podmínek a odesláním objednávky podáváte návrh k uzavření smlouvy o prodeji a dodání zboží se společností HAILO.

Uzavřít smlouvu mohou pouze osoby starší osmnácti let.

Vaši objednávku přijmeme bez ohledu na Vaše bydliště. Objednané zboží Vám bude doručeno na Vámi uvedenou adresu na území České republiky.

Objednávka

Odesláním objednávky vyjadřujete svůj souhlas:

  • • s Obchodními podmínkami tohoto online obchodu
  • • s cenou, za kterou je zboží nabízeno,
  • • s tím, že uhradíte cenu v hotovosti při převzetí zboží (dobírkou),
  • • s tím, že za účelem vyřízení objednávky shromažďujeme a zpracováváme Vaše osobní údaje: jméno, adresu, telefonní číslo a emailovou adresu, že kupní smlouva bude uzavřena podle práva České republiky.

Jak se dozvím, že byla moje objednávka přijata?

Po přijetí Vaší objednávky Vám zašleme potvrzení prostřednictvím e-mailu. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy obdržíte potvrzení o přijetí této objednávky. Objednané zboží Vám bude zasláno v nejkratším možném termínu.

Za normálních okolností by Vám mělo být zboží doručeno během jednoho (1) týdne po přijetí objednávky. Pokud však objednáváte zboží ve větším množstevním objemu, může se doba jeho doručení prodloužit na tři (3) týdny.

Pokud byste neobdržel (a) potvrzení o přijetí objednávky, laskavě nás prosím kontaktujte. Ujišťujeme Vás, že máme zájem na vyřízení Vaší objednávky co nejrychleji a bez zbytečné prodlevy, nemůžeme však přijmout odpovědnost za chyby při elektronickém přenosu dat.

Jaká je cena zboží?

Cenou objednaného zboží je cena stanovená na stránkách našeho online obchodu v okamžiku odeslání objednávky. Cena objednaného zboží, případné poplatky a celková cena budou vždy uvedeny v potvrzení objednávky.

Jak budu platit?

Platba ceny zboží se provádí v hotovosti nebo platební kartou při doručení či při převzetí zboží v pří-padě osobního odběru na adrese společnosti HAILO. Další možnosti úhrady zboží je bankovním pře-vodem předem na účet prodávajícího, nebo přes platební bránu. Další možností je platba dobírkou při převzetí zboží od přepravce a to jak hotově, tak i platební kartou.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveń je povi-nen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Jak postupovat při doručení zboží?

Zákazník je povinen si zásilku při převzetí prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztrátě zásilky, tato poškození či ztráty reklamovat přímo u pracovníka přepravní společnosti PPL, FOFR, hned při dodání nebo do 2 pracovních dní po jejím dodání. Při příjímání reklamace se pořídí písemný záznam o stavu reklamované zásilky (kopie tohoto záznamu na vyžádání dostane reklamující). Reklamace takto poškozeného zboží podléhá standardnímu reklamačnímu řádu, společnosti PPL a společnosti FOFR.

Záruka

Záruční doba zboží zakoupeného v tomto online obchodě činí tři, pět až deset (3- 10) let, dle typu zboží, viz informace v sekci záruka. Tato informace je uvedena vždy u každého v eshopu nabízeného zboží.

Pokud by mělo zboží vady, můžete v záruční době uplatnit odpovědnost za vady na onlineobchod@hailo.cz

Odpovědnost

Odpovědnost společnosti HAILO za škodu nemůže přesáhnout celkovou (účtovanou) cenu vadného nebo pozdě dodaného zboží.

Výhrada

Společnost HAILO použila veškeré dostupné technické prostředky, aby byly barvy zboží zobrazeny co nejrealističtěji. Za případné rozdíly mezi zobrazením barvy na stránkách tohoto online obchodu a skutečnou barvou zboží nenese společnost HAILO odpovědnost.

Odstoupení od smlouvy, vrácení zboží a vrácení kupní ceny

Ve lhůtě 14 dnů od doručení zboží jste oprávněn (a) od smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně nebo vrácením doručeného zboží. V případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta k odstoupení od smlouvy je dodržena, pokud je v této lhůtě oznámení o odstoupení odesláno společnosti HAILO. Jste-li spotřebitel a odstoupíte-li od smlouvy, vrátí Vám společnost HAILO bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které společnost HAILO přijala na základě smlouvy, stejným způsobem.

Před vracením zboží nás laskavě informujte o čísle potvrzení objednávky a o Vašem jménu a adrese. Tyto informace jsou nezbytné pro vyřízení celé záležitosti bez zbytečných průtahů.

Jste-li spotřebitel, odpovídáte společnosti HAILO jen za snížení hodnoty zakoupeného zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Jste-li spotřebitel a odstoupíte-li od smlouvy, zašlete nebo předáte společnosti HAILO bez zbytečného odkladu nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které obdržel.

Dodané zboží vracíte společnosti HAILO na vlastní náklady. Pokud nám bude zboží vráceno na naše náklady, vyhrazujeme si právo účtovat Vám poplatek nepřevyšující náklady na vrácení zboží. Pokud s naším zbožím nejste spokojeni a přejete si ho z nějakého důvodu vrátit, kontaktujte prosím naše Centrum služeb zákazníkům, kde se dozvíte jak v takovém případě postupovat. Jestliže jste spotřebitel a svolil jste jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, vrátí společnost HAILO náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

SPOTŘEBITELSKÉ SPORY

V případě, že mezi společností HAILO a vámi jako spotřebitelem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, máte právo jako spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/